Експрес-тест
Наскільки добре ви розумієтеся на юзабіліті інтерфейсів?
Відчуйте себе в ролі UX/UI фахівця: пройдіть тест і самостійно оцініть інтерфейсні гіпотези реальних проектів.
Поїхали!
Візок — це об'єкт, який ви використовуєте для збору предметів. У користувачів створюється враження, що вони можуть вільно складати та виймати предмети, якщо вони їм не потрібні. Коли користувач додає товари у візок, тиск на нього менше.
Далі
Перевірити
Дізнатися результат
Можливі декілька вірних відповідей
Далі
Перевірити
Дізнатися результат
Контрастніша кнопка краще привертає увагу користувачів.
Далі
Перевірити
Дізнатися результат
Мобільним користувачам незручно тягнутися пальцем у верхній кут екрану. Після перенесення панелі з кнопкою «Купити» вниз сторінки для інтернет-магазину Infoshina мікроконверсія переходу з картки товару в корзину збільшилася на 85,57%.
Далі
Перевірити
Дізнатися результат
Далі
Перевірити
Дізнатися результат
Зміна чорного кольору кнопки на зелений зробила її більш контрастною і помітною.
Далі
Перевірити
Дізнатися результат
Після того, як ми прибрали кнопку «Продовжити покупки» і змінили колір кнопки «Оформити замовлення» з синього на зелений, мікро конверсія збільшилася на 14,8%.
Далі
Перевірити
Дізнатися результат
Зміна кольору кнопки на синій допомогла акцентувати на ній увагу користувачів.
Далі
Перевірити
Дізнатися результат
Відсутність зайвих полів форми, спрощена форма оформлення замовлення і добре
структурована інформація дозволили збільшити конверсію проходження чекаута на 20% для сайту Cosmic.
Далі
Перевірити
Дізнатися результат
Ми перенесли панель навігації в нижню частину екрану, що спростило доступ до основних кнопок і дозволило збільшити мікро конверсію на 29,4%.
Далі
Перевірити
Дізнатися результат
Ти що навмання клацав?????
Але не варто засмучуватися!

Підписуйся на наш Telegram-канал, де ти знайдеш практичні рекомендації щодо покращення інтерфейсу, корисну інформацію про UX/UI та eCommerce тренди, дослідження, гайди, а також чек-листи для підвищення конверсії digital проектів.
Пройти ще раз
Ти що навмання клацав?????
Але не варто засмучуватися!

Підписуйтеся на наш Telegram-канал, де ти знайдеш практичні рекомендації щодо покращення інтерфейсу, корисну інформацію про UX/UI та eCommerce тренди, дослідження, гайди, а також чек-листи для підвищення конверсії digital проектів.
Пройти ще раз
У тебе гарна інтуїція!
Може ми знайомі?

Ти напевно читав наш телеграм, бо вже знаєш деякі відповіді ;) А на нашому блозі ти знайдеш ще більше практичних порад і цікавих кейсів про поліпшення інтерфейсу.
Пройти ще раз
У тебе гарна інтуїція!
Може ми знайомі?

Ти напевно читав наш телеграм, бо вже знаєш деякі відповіді;) А на нашому блозі ти знайдеш ще більше практичних порад і цікавих кейсів про поліпшення інтерфейсу.
Пройти ще раз
Ти що екстрасенс?
Або ти добре розбираєшся в UX/UI, або у тебе хороша чуйка ;) Або читаєш наш блог!

Щоб стати ще на крок ближче до споживача, ознайомся з методом оптимізації конверсії сайту, що набирає популярність, - ESR.

Пройти ще раз
Ти що екстрасенс?
Або ти добре розбираєшся в UX/UI, або у тебе хороша чуйка;) Або читаєш наш блог!

Щоб стати ще на крок ближче до споживача, познайомся з методом оптимізації конверсії сайту, що набирає популярність, - ESR.

Пройти ще раз
Свяжитесь с нами
ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ
+38 068 653 84 46
contact@turumburum.com
UX/UI, WEB DESIGN & DEVELOPMENT
Турум-бурум. Україна, Харків вул. Сумська, 7/1, 4 поверх