Розробка сайтів
для збільшення доходу бізнесу

Запускаємо digital-продукти з високою конверсією зі старту:
Інтернет-магазини для великих брендів
Прайс агрегатори і каталоги
Сервіси бронювання і доставки
Мобільні додатки
Інші унікальні рішення будь-якої складності
Для середнього бізнесу з потенціалом зростання
Запускаємо digital-продукти з високою конверсією зі старту
Наші клієнти
CR +36%
CR +13%
CR +41%
CR +55%
Переваги розробки сайту в Турум-бурум
Бізнес мислення
Запустили понад 300 проєктів з 2009 року, 12 з яких є лідерами у своїх нішах. Поділимося накопиченою експертизою і підкажемо, як створити якісний продукт.
Єдина команда
Фокус на конверсію
12-річна експертиза
Спеціалізуємося на збільшенні конверсії шляхом оптимізації сайту. При розробці закладаємо кращі рішення з нашої практики. Готові підтримувати сайт після запуску і постійно збільшувати конверсію за ESR підходом.
Маючи дві сильні експертизи в дизайні та розробці в рамках однієї компанії, ми створюємо якісний комплексний продукт. Це означає 100% реалізація дизайну, підбір правильної з точки зору інвестицій технології та функціоналу.
Комплексно закриваємо завдання бізнесу і створюємо фундамент для масштабування і постійного збільшення конверсії сайту. Допоможемо вибрати топових партнерів, інтегрувати потрібні рішення і закласти основу під розвиток проєкту.
Так виглядає стандартний процес створення сайту. Залежно від цілей проєкту і ваших завдань ми можемо його кастомізувати, об'єднуючи, деталізуючи або прибираючи етапи.
Забезпечуємо повний цикл створення сайту
Аналітика і проєктування (UX)
Збираємо дані аналітики, проводимо аналіз ринку і конкурентів. Визначаємо користувацькі сценарії, вибудовуємо інформаційну та навігаційну архітектуру.

У результаті ми створюємо прототип, який дає розуміння структури сторінок і знімає ризики концептуальних змін у майбутньому.
Стилістика і дизайн (UI)
Створюємо moodboardи та стилістику, розробляємо унікальний дизайн для основного user flow, всіх сторінок і їх станів.

Створюємо UI-гайд, де описуються принципи побудови елементів, кольору, анімації, ховери та ін. Він допомагає бізнесу дотримуватися загального концепту при оновленні сайту в майбутньому.
Верстка (Frontend)
При верстці використовуються тільки технології та інструменти, які довели свою ефективність на практиці.
Приклади проєктів з розробкою frontend від Турум-бурум:
Bagazhnik.ua, Техно Їжак, Pampik

У результаті створений дизайн верстається за принципом pixel perfect зі 100% відповідністю макетам для всіх розширень екрану від mobile до desktop.
Розробляємо великі та середні інтернет-магазини на CMS і Framework, онлайн гіпермаркети (30 000 + товарів), прайс-агрегатори (6 000 000 + користувачів) та інші унікальні рішення.

Забезпечуємо високу швидкість завантаження і гладкі переїзди з інших платформ без падіння конверсії, закладаємо фундамент під масштабування проєкту і готові технічно його підтримувати та продовжувати збільшувати конверсію.
Розробка (Backend)
Так виглядає стандартний процес створення сайту. Залежно від цілей проєкту і завдань ми можемо його кастомізувати, об'єднуючи, деталізуючи або прибираючи етапи.
Забезпечуємо повний цикл створення сайту
Аналітика і проєктування (UX)
Збираємо дані аналітики, проводимо аналіз ринку і конкурентів, вибудовуємо інформаційну та навігаційну архітектуру
Стилістика і дизайн (UI)
Створюємо moodboardи і стилістику, розробляємо унікальний дизайн для основного user flow, всіх сторінок і їх станів.
Верстка (Frontend)
При верстці використовуються тільки технології та інструменти, які довели свою ефективність на практиці.

Приклади проєктів з розробкою frontend від Турум-бурум:
Bagazhnik.ua, Техно Їжак, Pampik
Розробляємо великі та середні інтернет-магазини на CMS і Framework, онлайн гіпермаркети (30 000 + товарів), прайс-агрегатори (6 000 000 + користувачів) та інші унікальні рішення.
Розробка (Backend)
Кейси з розробки
проєктів повного циклу
Dicentra
NFM AGRO
Thule
Pampik
Техно Їжак
Atlas
Baku Electronics
Pratik
Pratik - це три офлайн магазини в Харкові, Дніпрі, Києві, понад 5000 моделей взуття і наявність власного бренду Benito.

  • Технологія розробки - Bitrix
  • Інтеграції з системою безготівкових розрахунків Liqpay, службою доставки «Нова пошта», сервісом масової розсилки TurboSMS та ін.
  • Функціонал резервування товару
  • Функція швидкого замовлення
  • Cross-selling і upselling техніки
  • Реєстрація та авторизація за допомогою номера телефон
      Збільшення конверсії на 170% після редизайну
      NFM AGRO - офіційний дистриб'ютор сільськогосподарської техніки Case IH в Україні.

      При розробці використовувалася технологія PWA (Progressive Web App), за допомогою якої сайт візуально і функціонально нагадує мобільний додаток, але показується в браузері.
      • Адаптуються під будь-який мобільний пристрій: Android або iOS.
      • Користувач завантажує додаток і отримує доступ до сервісу в обхід магазинів додатків.
      • Дає можливість взаємодії навіть в офлайн.
        Підтримує можливість відправлення push-повідомлень
          Розробка закритого мобільного додатку на технології PWA
          Bagazhnik.uа — компанія з продажу багажників для автомобілів, рюкзаків, сумок, валіз, а також дитячих колясок. Офіційний дистриб'ютор шведської компанії THULE в Україні з 2014 року.

          В результаті редизайну сайту по RSR підходу і верстки компанії вдалося:
          • адаптувати сайт під нові завдання бізнесу і масштабуватися
          • підкреслити свою репутацію і підвищити рівень сервісу
          • сегментувати користувачів на сторінках сайту
          • підвищити коефіцієнт конверсії
              Масштабування бізнесу для офіційного дистриб'ютора Thule
              Інтернет-магазин дитячих товарів з більше 400 000 сеансів на місяць, переможець конкурсу Фаворит успіху 2017 номінації «Кращий Інтернет-магазин дитячих товарів»

              У результаті редизайну сайту і верстки:
              • Сконцентрували на головній сторінці максимальну кількість точок входу в інші розділи.
              • Структурували інформацію в порталах.
              • Запровадили cross-sell і upsell інструменти для збільшення середнього чека.
              • Пропрацювали мотиваційні рішення для допродажів на сторінці кошика.
              • Додали елементи турботи про клієнта на сторінку оформлення замовлення.
                Редизайн і верстка нового сайту для одного з лідерів ринку з продажу дитячих товарів
                Техно Їжак - міжнародна мережа з 100 + торгівельних точок, експерти в гаджетах і аксесуарах:
                • 200 000 онлайн відвідувань на місяць
                • 6 років у ТОПі компаній України в сегменті «Портативної електроніки», згідно з «Retail Awards»
                В результаті редизайну за RSR підходом і верстки від Турум-бурум:
                • продумали всі мікро взаємодії та анімації
                • реалізували систему суміжних продажів
                • автоматична реєстрація нового користувача при оформленні замовлення
                • відстеження зміни цін
                  Редизайн і верстка сайту:
                  Збільшення конверсії на 41% в результаті
                  Компанія Атлас займається продажем тканин для пошиття одягу з 1995 року. Лідер ринку з продажу тканин. Понад 16 000 відвідувань на місяць
                  • Технологія розробки — CMF MODx REVO
                  • PageSpeed Insights: desktop 97, mobile 76
                  • Інтеграції: ERP - 1C: Підприємство, Binotel, служби доставки та оплати, в тому числі й міжнародні
                  • Реалізовано функціонал оптових цін
                  • Повний цикл робіт по впровадженню SEO-вимог і аналітики
                    Розробка інтернет-магазину на MODX
                    Лідер у сфері електроніки та побутової техніки Азербайджану. 25 років на ринку, 19 магазинів, понад 60 представлених брендів
                    • Кількість товарів: понад 30 000
                    • Понад 400 000 відвідувань на місяць
                    • Пікові навантаження 1.2 млн. користувачів
                    • Технологія розробки - CMF MODx REVO
                    • Інтеграції: Zendesk, самописна ERP-система
                    • Терміни підтримки після запуску: 2,5 роки
                      Збільшення кількості замовлень в 5 разів після розробки онлайн-гіпермаркету
                      Дизайнерський шоурум у Києві, куди кожен день доставляють більше 10 тонн рослин з усіх куточків планети.
                      • Понад 80 000 відвідувань на місяць
                      • Пікові навантаження 1 млн. користувачів
                      Розробили інтернет-магазин з новим дизайном за 6 місяців:
                      • Технологія розробки - CMF MODx REVO
                      • Інтеграції: CRM Zoho, ERP - 1C: Підприємство, Binotel, служби доставки й оплати
                      • Повний цикл робіт по впровадженню SEO-вимог і аналітики
                      • Мультирегіональність: ціна, вартість доставки, акції залишки задаються окремо для кожного регіону
                      • Закладено 3 мови, 4 валюти
                          Збільшення органічного трафіку після розробки нового інтернет-магазину

                          Давайте обговоримо розробку вашого проекту?
                          Залиште заявку - і наш менеджер зв'яжеться з вами для консультації
                          Напишіть нам, і ми відповімо на питання по вашому проекту
                          Розробляємо
                          на перевірених технологіях
                          Підбираємо оптимальну технологію, не тому що вона популярна на ринку, а тому що вона вирішує реальні завдання бізнесу, передбачає розвиток проєкту, виправдана з точки зору інвестицій.
                          Laravel
                          Framework, який дозволяє реалізовувати проєкти будь-якого рівня складності: і прості сайти, і багаторівневі ресурси.

                          Підходить для компаній, що займаються специфічними товарами або послугами, з нестандартними торговими пропозиціями, системами обліку та схемами ведення бізнесу, з високою відвідуваністю і навантаженням, з нетиповим рішенням.

                          Дозволяє створити унікальний за функціоналом проєкт без будь-яких обмежень. Володіє такими перевагами, як можливість написання автотестів, висока швидкість роботи сайту, можливість масштабування проєкту з мінімальними втратами продуктивності.
                            MODX
                            CMF (content management framework) за своєю суттю є гібридом CMS і Framework. Ця система об'єднує в собі переваги CMS у вигляді адмінки та зводу правил, але при цьому ці правила дуже гнучкі та не ставлять розробника в жорсткі рамки.

                            Дозволяє реалізувати непрості завдання: складну систему ціноутворення, будь-які маркетингові механіки, формування комплектів, багатомовність і мультивалютність сайту, ін. При цьому MODX не перевантажений зайвими інструментами, тому не знижує швидкість роботи та завантаження. Можна створити як щось абсолютно своє, так і інтегрувати будь-який HTML / CSS-шаблон, який максимально підходить під проєкт.
                            Технологія відчужувана (на відміну від самописних, кастомних і малопоширених технологій), що дозволяє вам не прив'язуватися до компанії-розробника і бути вільними у виборі партнера для подальшого розвитку проєкту.

                            Докладніше про MODX
                              OpenCart
                              Це одна з найпоширеніших платформ на ринку для створення і управління інтернет-магазинами за оптимальну вартість.

                              Одним з головних переваг перед іншими CMS є наявність великої колекції тем, що дозволяє вибрати найбільш підходящий під завдання бізнесу варіант.

                              Раціонально обирати середньому бізнесу, якому потрібні найбільш прості функціональні рішення «з коробки».
                              1-С Битрикс
                              Турум-бурум — золотий сертифікований партнер Bitrix. Цей статус надається компаніям, які мають величезний досвід в розробці вебпроєктів, у тому числі складних програмних рішень на основі продуктів Бітрікс24.

                              Bitrix - це програмне забезпечення, яке дозволяє створювати, редагувати та управляти контентом сайту. Ця система являє собою готові шаблони з певним набором функцій для майбутніх інтернет-магазинів.

                              Основний функціонал вже передбачений «з коробки», що економить час і бюджет на запуск проєкту.

                              Таке рішення підійде для інтернет-магазинів зі стандартними вимогами, де CMS покриває 80-90% бізнес-завдань.
                                Framework, який дозволяє реалізовувати проєкти будь-якого рівня складності: і прості сайти, і багаторівневі ресурси. Підходить для компаній, що займаються специфічними товарами або послугами, з нестандартними торговими пропозиціями, системами обліку та схемами ведення бізнесу, з високою відвідуваністю і навантаженням, з нетиповим рішенням.
                                MODX — це CMF (content management framework), що за своєю суттю є гібридом CMS і Framework. Об'єднує в собі переваги CMS у вигляді адмінки та зведення правил, але при цьому ці правила дуже гнучкі і не ставлять розробника в жорсткі рамки.
                                Докладніше про MODX
                                Це одна з найпоширеніших платформ на ринку для створення і управління інтернет-магазинами за оптимальну вартість. Одним з головних переваг перед іншими CMS є наявність великої колекції тем, що дозволяє вибрати найбільш підходящий під завдання бізнесу варіант.
                                Турум-бурум — золотий сертифікований партнер Bitrix. Цей статус надається компаніям, які мають величезний досвід в розробці вебпроєктів, в тому числі складних програмних рішень на основі продуктів Бітрікс24. Основний функціонал вже передбачений «з коробки», що економить час і бюджет на запуск проєкту.
                                Підбираємо оптимальну технологію, не тому що вона популярна на ринку, а тому що вона вирішує реальні завдання бізнесу, передбачає розвиток проєкту, виправдана з точки зору інвестицій.
                                Розробляємо
                                на перевірених технологіях
                                Приділяємо особливу увагу якості розробки
                                Створюємо сайти з високою швидкістю завантаження
                                Забезпечуємо переїзд на нові технології без втрат
                                Забезпечуємо захист від DDoS атак
                                Гарантія на весь період технічної підтримки
                                Закладаємо інструменти маркетингу на етапі розробки
                                Середні результати наших проєктів по швидкості завантаження в Google page speed:
                                97% - для desktop версії сайту
                                76% - для mobile пристроїв
                                Ми розуміємо побоювання бізнесу при зміні технології розробки і знаємо, як провести переїзд гладко зі збереженням контенту, трафіку і URL. Проводимо релізи без втрати конверсії з виконанням всіх SEO-вимог.
                                У нас є досвід відбивання DDoS атак на сайти наших клієнтів. Ми можемо забезпечити безпеку даних і стабільну роботу сайту.
                                Після релізу ми готові технічно підтримувати та розвивати ваш сайт. Більшу частину наших проєктів ми підтримуємо вже 3-5 років. Але навіть, якщо ви не маєте потреби в постійному саппорті, перші два місяці після релізу ми надаємо підтримку безкоштовно.
                                Співпрацюємо тільки з ТОП-овимі маркетинговими агентствами, тому підкажемо і впровадимо, електронну торгівлю Google Analytics, будь-які вимоги по SEO, функціонал повернення користувачів на сайт за допомогою email розсилок і багато іншого.
                                Інтегруємо будь-які рішення
                                Практичні рішення при розробці інтернет-магазинів
                                SEO фільтри
                                Багатомовність
                                Мультивалютність
                                Мультирегіональність
                                Купівля в розстрочку
                                Замороження суми оплати
                                Прайси оптових покупців
                                Кілька одиниць вимірювання
                                Збільшення органічного трафіку відразу після запуску
                                Завдяки впровадженню SEO фільтра ваші клієнти зможуть швидко знаходити потрібний товар в магазині прямо з пошукової видачі.

                                При цьому створюється безліч унікальних сторінок з релевантними заголовками та текстом. Вся метаінформація підлаштовується під пошуковий запит.
                                Це дозволить вам просувати магазин по низькочастотним запитам, заощадить бюджет і спростить шлях клієнта до покупки.

                                Приклад реалізації на сайті Dicentra.ua:
                                При запиті «Купити червоні троянди Київ» користувач з пошукової видачі може відразу перейти не на сторінку розділу, а на сторінку з відповідною видачею.
                                На такій сторінці доступні всі фільтри, можна легко вибрати іншу квітку або троянду іншого кольору, визначитися з вибором і завершити покупку.
                                У результаті впровадження SEO фільтра органічний трафік істотно виріс
                                Закладіть кілька мовних версій сайту до старту
                                Багатомовність - функціонал, який дозволяє наповнювати сайт контентом під кожну мовну версію. Цей інструмент варто закласти ще до запуску проєкту, навіть якщо ви не плануєте використовувати інші мови найближчим часом. Згідно, чинного законодавства України, наявність української мови є обов'язковою.
                                Зробіть покупки зручніше для іноземних громадян
                                Якщо через ваш сайт роблять покупки з інших країн, продумайте можливість впровадження мультивалютності. Це дозволить користувачам інших країн бачити ціни і оплачувати покупки в зручній для них валюті.
                                Встановлюйте різні ціни, акції та вартість доставки в залежності від міста
                                Якщо у вас кілька точок видачі або мережа в різних містах, такий функціонал зручний тим, що ви зможете задавати ціни, проводити акції й встановлювати вартість доставки в залежності від міста клієнта.

                                Крім того, в залежності від регіону, користувач зможе бачити актуальні для його міста залишки товарів.
                                Надайте своїм клієнтам можливість оформлення товарів у розстрочку
                                Якщо покупців вашого магазину часто цікавить питання про покупку товару в розстрочку, то придивіться до рішення, реалізованого нами при розробці інтернет-магазинів Funduk та Baku Electronics.

                                У картці товарів ми розмістили для клієнтів можливість вибору кредиту або розстрочки.

                                Покупець відразу бачить кілька пропозицій банків, може вибрати період внесення платежів і дізнатися суму покупки товару на обраних умовах.

                                Такий функціонал дозволить вам залучити новий сегмент покупців.
                                Заморожуйте гроші не рахунку клієнта, поки товар не буде доставлений
                                Щоб уникнути зайвих витрат на банківські комісії, ви можете налаштувати замороження грошових коштів клієнта, як це ми реалізували у Люксоптики.

                                Це означає, що гроші будуть заморожені на рахунку клієнта, поки він не підтвердить, що товар йому підійшов. Тобто в разі повернення вам не доведеться проводити ніяких транзакцій.

                                Крім того, це позитивно впливає на рішення клієнта придбати ваш товар.
                                Зробіть замовлення товарів зручнішим для оптових покупців
                                Якщо основними клієнтами вашого інтернет-магазину є оптові покупці, то вони оцінять зручність оформлення замовлення.

                                У клієнта є 3 варіанти прискорити оформлення замовлення:
                                1. Завантажити файл з замовленням у форматі XLSX
                                2. Виконати пошук по артикулу і вибрати потрібні товари з результатів видачі
                                3. Скористатися блокнотом, вказуючи артикули та кількість товарів
                                Це дозволяє швидко додати список товарів в кошик і економить час клієнта.
                                Зробіть замовлення товару зручним за допомогою впровадження декількох одиниць вимірювання
                                Якщо ви купуєте продукцію листами або пачками, а відпускаєте її в метрах або сантиметрах, то вам буде цікаво подивитися приклад реалізації такого рішення в кейсі нашого клієнта Контракт Пол.

                                Додаючи метри квадратні в онлайн-калькулятор, покупець відразу бачить, скільки пакунків матеріалу йому потрібно купити, і загальну вартість товару.

                                Завдяки використанню на сайті декількох одиниць вимірювання покупець може вибрати оптимальний для себе розмір.
                                SEO фільтри
                                Багатомовність
                                Мультивалютність
                                Мультирегіональність
                                Купівля в розстрочку
                                Замороження суми оплати
                                Прайси оптових покупців
                                Кілька одиниць вимірювання
                                Збільшення органічного трафіку відразу після запуску
                                Завдяки впровадженню SEO фільтра ваші клієнти зможуть швидко знаходити потрібний товар в магазині прямо з пошукової видачі.

                                При цьому створюється безліч унікальних сторінок з релевантними заголовками та текстом. Вся метаінформація підлаштовується під пошуковий запит.

                                Це дозволить вам просувати магазин по низько-частотним запитам, заощадить бюджет і спростить шлях клієнта до покупки.
                                Закладіть кілька мовних версій сайту до старту
                                Багатомовність - функціонал, який дозволяє наповнювати сайт контентом під кожну мовну версію. Цей інструмент варто закласти ще до запуску проєкту, навіть якщо ви не плануєте використовувати інші мови найближчим часом. Згідно, чинного законодавства України, наявність української мови є обов'язковою
                                Зробіть покупки зручніше для іноземних громадян
                                Якщо через ваш сайт роблять покупки з інших країн, продумайте можливість впровадження мультивалютності. Це дозволить користувачам інших країн бачити ціни і оплачувати покупки в зручній для них валюті.
                                Встановлюйте різні ціни, акції та вартість доставки в залежності від міста
                                Якщо у вас кілька точок видачі або мережа в різних містах, такий функціонал зручний тим, що ви зможете задавати ціни, проводити акції і встановлювати вартість доставки в залежності від міста клієнта.

                                Крім того, в залежності від регіону, користувач зможе бачити актуальні для його міста залишки товарів.
                                Надайте своїм клієнтам можливість оформлення товарів в розстрочку
                                Якщо покупців вашого магазину часто цікавить питання про покупку товару в розстрочку, то придивіться до рішення, реалізованого нами при розробці інтернет-магазинів Funduk та Baku Electronics.

                                У картці товарів ми розмістили для клієнтів можливість вибору кредиту або розстрочки.

                                Покупець відразу бачить кілька пропозицій банків, може вибрати період внесення платежів і дізнатися суму покупки товару на обраних умовах.
                                Заморожуйте гроші на рахунку клієнта, поки товар не буде доставлений
                                Щоб уникнути зайвих витрат на банківські комісії, ви можете налаштувати замороження грошових коштів клієнта, як це ми реалізували у Люксоптики.

                                Це означає, що гроші будуть заморожені на рахунку клієнта, поки він не підтвердить, що товар йому підійшов. Тобто в разі повернення вам не доведеться проводити ніяких транзакцій.

                                Крім того, це позитивно впливає на рішення клієнта придбати ваш товар.
                                Зробіть замовлення товарів зручнішим для оптових покупців
                                Якщо основними клієнтами вашого інтернет-магазину є оптові покупці, то вони оцінять зручність оформлення замовлення.

                                У клієнта є 3 варіанти прискорити оформлення замовлення:
                                1. Завантажити файл з замовленням у форматі XLSX
                                2. Виконати пошук по артикулу і вибрати потрібні товари з результатів видачі
                                3. Скористатися блокнотом, вказуючи артикули й кількість товарів

                                Це дозволяє швидко додати список товарів в кошик і економить час клієнта.
                                Зробіть замовлення товару зручним за допомогою впровадження декількох одиниць вимірювання
                                Якщо ви купуєте продукцію листами або пачками, а відпускаєте її в метрах або сантиметрах, то вам буде цікаво подивитися приклад реалізації такого рішення в кейсі нашого клієнта Контракт Пол.

                                Додаючи метри квадратні в онлайн-калькулятор, покупець відразу бачить, скільки пакунків матеріалу йому потрібно купити, і загальну вартість товару.

                                Завдяки використанню на сайті декількох одиниць вимірювання покупець може вибрати оптимальний для себе розмір.
                                Давайте обговоримо ваш проект?
                                Залиште заявку - і наш менеджер зв'яжеться з вами для консультації.
                                Наші клієнти
                                Відгуки
                                Відгуки
                                Напишіть нам,
                                і ми відповімо на питання по вашому проекту
                                Свяжитесь с нами
                                ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ
                                +38 068 653 84 46
                                contact@turumburum.com
                                UX/UI, WEB DESIGN & DEVELOPMENT
                                Турум-бурум. Україна, Харків вул. Сумська, 7/1, 4 поверх