Юзабіліті аудит сайту

Виявіть основні проблеми користувачів на вашому сайті та отримайте детальні рекомендації щодо їх усунення
від партнерів Google з UX–консалтингу*

Проблеми, які ми можемо виявити під час проведення UX-аудиту

Покинуті кошики
+32%
Збільшення СR
Після редизайну сторінки оформлення замовлення для інтернет-магазину Perfumer
Недосконала картка товару, яка є неефективною
+22.5%
Мікро CR збільшилася
У результаті редизайну картки товару для інтернет-магазину Zlato.ua
Сайт не адаптований під мобільні пристрої
+33%
TR збільшився
Завдяки редизайну мобільної версії інтернет-магазину Veloplaneta
Функція пошуку працює некоректно
+74.64%
TR збільшився
Після оптимізації функції пошуку для інтернет-магазину Intertop
Помилки фільтрації
x2
Мікро СR збільшився
Після оптимізації фільтрів броні на сайт Dobovo
Помилки використання upsell і cross-sale інструментів
x1.7
AOV збільшився
Після оптимізації кошика для Mon Amie
На вашому сайті такі ж проблеми? Почніть з UX-аудиту

Що таке Юзабіліті аудит сайту?

Юзабіліті аудит сайту (або UX-аудит) — це експертна оцінка зручності використання сайту.

Це найкращий спосіб зрозуміти, як ваші потенційні клієнти взаємодіють із сайтом, чому вони не конвертують і як поліпшити їхній досвід.

На підставі аналітики, поведінки користувачів і ключових метрик сайту наш фахівець виявляє критичні для конверсії недоліки інтерфейсу і розробляє рекомендації щодо їх усунення.

Як ми проводимо UX-аудит?

There is a certain website usability audit plan we keep on. A UX audit takes an average of 3 weeks. During this period we go through the following stages:
1. Повне занурення у ваші бізнес-процеси

Ви заповнюєте форму, відповідаючи на низку запитань про ваш проект. Це допоможе нам зрозуміти ваш бізнес, нишу, цільову аудиторію і конкурентів.

2. Аналіз ключових показників ефективності сайту (KPI)

Ми налаштовуємо і перевіряємо точність даних Google Tag Manager і Google Analytics, розмічаємо воронку продажів, збираємо і ретельно вивчаємо всі ключові метрики.

3. Аналіз поведінки користувачів

Ми проводимо аналіз теплових карт, карт скролу, карт кліків, відеозаписи відвідувань, відгуків користувачів тощо.

4. Евристична оцінка інтерфейсу

13-річний досвід роботи в індустрії UX/UI допомагає нашим фахівцям провести ретельну оцінку користувацького досвіду.

5. Створення гіпотез

На основі проведених досліджень і отриманих даних аналітики наші UX-фахівці висувають низку гіпотез стосовно проблем взаємодії користувача з інтерфейсом.

6. Підготовка звіту

Усі виявлені проблеми інтерфейсу ми структуруємо у звіті та даємо докладні рекомендації щодо їх усунення.

Що ви отримаєте в результаті юзабіліті аудиту сайту?

У результаті UX-аудиту ви отримуєте деталізований звіт у форматі Google Sheets або в будь-якому іншому форматі, який вам буде зручним (за запитом). Це об’ємний документ, в якому буде вказано наступне:

  • Список із 30-50 гіпотез з описом, скріншоти помилок, рівень їхньої критичності та детальні рекомендації щодо усунення зазначених проблем. Звіт також може містити деякі аналітичні матеріали, записи веб-візора, теплові карти та результати досліджень.
  • Dynamic Data Studio Dashboard для забезпечення легкого доступу до аналітичних даних.

Приклади проблем із юзабіліті аудитів сайтів та рекомендації щодо їхнього вирішення

Ось декілька наочних прикладів гіпотез, які забезпечили підвищення коефіцієнта конверсії невдовзі після впровадження нових UX/UI-рішень.
Intertop (TR збільшився на 74%)

За даними аналітики, 3% відвідувачів сайту Intertop.ua активно користувалися пошуком, що становило близько 60 000 людей на місяць. У цього сегмента, лояльної до бренду аудиторії, коефіцієнт конверсії був у 6 разів вищий, ніж в інших користувачів.

Ми дослідили пошукові запити, перевірили якість реалізації на сайті та виявили декілька проблем:

  • Пошукові категорії не завантажувалися
  • Відображалися некоректні результати пошуку
  • Не було функції швидкого доступу до категорій товарів 

Ми опрацювали близько 20 можливих сценаріїв взаємодії користувачів з пошуковим полем і підготували новий дизайн-макет для оптимізації інтерфейсу з метою збільшення конверсії. 

Коефіцієнт конверсії користувачів, які користуються пошуковим рядком сайту, збільшився на 74,64%.

Veloplaneta (AOV збільшився на 19,7%)

Ми розпочали проект з оптимізації картки товару, оскільки вона є основною точкою прийняття рішення. В результаті аналізу ми виявили ряд помилок:

  • Через сірий колір варіанти розмірів рами велосипеда виглядали неактивними
  • Замість каруселі з зображеннями товару було доступне тільки одне фото 
  • Мініатюра фото займала занадто багато місця і зміщувала кнопки вибору параметрів та купівлі занадто далеко від зони прийняття рішення
  • Розділ «Супутні товари» був недостатньо привабливим та не заохочував до дії

Ми змінили колір доступних розмірів рами, попрацювали з пріоритетністю блоків на сторінці, а також додали фіксовану кнопку додавання в кошик для «Супутніх товарів».

У результаті, середній чек збільшився на 19,7%.

Infoshina (Micro CR збільшилася на 85%)

Ми розпочали проект з оптимізації картки товару, оскільки вона є основною точкою прийняття рішення.

Під час аналізу було виявлено низку помилок, основними з яких були такі:

  • Інформація про товар, ціна та кнопка «Купити» були розміщені у верхній частині екрану
  • Наявність зайвих блоків, які відволікали користувача від цільової дії
  • Інформація на сторінці була погано структурована і не організована

 

Для оптимізації конверсії ми перемістили кнопку «Купити» в нижню частину екрану на мобільній версії.

В результаті мікро CR зросла на 85%.

Оберіть пакет послуг UX-аудит, який найбільше відповідає вашим потребам

Базовий пакет послуг
950$
  • Базовий звіт у рамках юзабіліті аудиту
  • Загальний евристичний аналіз усього проекту
  • Детальний аналіз 3 ключових сторінок сайту, які найбільше впливають на конверсію
  • 10-12 гіпотез зі скріншотами та детальними рекомендаціями щодо розв'язання виявлених проблем
  • 5 робочих днів
Стандартний пакет послуг
2 900$
  • Повний звіт у рамках юзабіліті аудиту
  • Детальний аналіз усіх ключових сторінок сайту
  • 30-50 гіпотез щодо поліпшення з детальними рекомендаціями
  • Динамічний Data Studio Dashboard з аналітикою та висновками 
  • Розмітка воронки в GTM
  • Підключення та налаштування теплових карт, карт кліків і скролу, відеозаписів сеансів
  • Аналіз якості контенту 
  • Приклади з найкращими практиками
  • 15 робочих днів.
Пакет «Преміум»
Індивідуальний
  • Усі пункти зі Стандартного пакета
  • Аналіз портрета користувача
  • Розробка сценаріїв поведінки користувачів
  • Персональне бізнес-інтерв'ю

За бажанням:

  • A/B тестування
  • Створення прототипів для найбільш важливих сторінок
Базовий пакет послуг
950$
  • Базовий звіт у рамках юзабіліті аудиту
  • Загальний евристичний аналіз усього проекту
  • Детальний аналіз 3 ключових сторінок сайту, які найбільше впливають на конверсію
  • 10-12 гіпотез зі скріншотами та детальними рекомендаціями щодо розв'язання виявлених проблем
  • 5 робочих днів
Стандартний пакет послуг
2 900$
  • Повний звіт у рамках юзабіліті аудиту
  • Детальний аналіз усіх ключових сторінок сайту
  • 30-50 гіпотез щодо поліпшення з детальними рекомендаціями
  • Динамічний Data Studio Dashboard з аналітикою та висновками 
  • Розмітка воронки в GTM
  • Підключення та налаштування теплових карт, карт кліків і скролу, відеозаписів сеансів
  • Аналіз якості контенту 
  • Приклади з найкращими практиками
  • 15 робочих днів.
Пакет «Преміум»
Індивідуальний
  • Усі пункти зі Стандартного пакета
  • Аналіз портрета користувача
  • Розробка сценаріїв поведінки користувачів
  • Персональне бізнес-інтерв'ю

За бажанням:

  • A/B тестування
  • Створення прототипів для найбільш важливих сторінок

Що робити після проведення UX-аудиту?

Поетапно покращувати інтерфейс за ESR
На основі звіту за підсумками юзабіліті аудиту сайту ми визначаємо пріоритетність усіх гіпотез і формуємо road map щодо їх усунення. Рухаючись поетапно від найважливіших гіпотез до найменш критичних, ми створюємо нові UX/UI-рішення і заміряємо зміни коефіцієнта конверсії після реалізації кожного етапу.
Замовити редизайн сайту за RSR
Якщо під час проведення аудиту дизайну з'ясовується, що вирішити ситуацію шляхом часткових змін інтерфейсу буде недоцільно, ми пропонуємо повний редизайн сайту. У цьому випадку ми можемо створити абсолютно новий інтерфейс на основі даних аудиту.

Познайомтеся з нашими провідними фахівцями

У нас працюють дизайнери з досвідом роботи не менше 8 років. Ми створили власну систему передачі UX знань і досвіду між фахівцями всередині компанії.
Юра
Senior UI Designer —
9 років
Денис
COO, Head of UX/UI department —
8 років
Максим
UX Designer —
8 років
Таня
UX/BA Analyst —
5 років

Турум-бурум — партнери Google
з UX-консалтингу

У 2021 році брали участь у Програмі розвитку ритейлу, консультуємо з питань UX/UI та оптимізації конверсії. У межах заходу провели UX-аудит для наступних клієнтів:

Відгуки

Турум-бурум дуже крута команда! Дякую Денису Студеннікову та його команді за роботу над проектом! Ви найкращі

Віталій Арчаков
Керівник роздрібної мережі Samsung Experience Shop

Головна причина працювати з Турум-бурум це те, що тебе чують. Чують твої побажання, прислухаються до твоєї думки, зважають на твої побоювання. Бітрікс24 працює з Турум-бурум вже більше 7 років і за цей час ми завжди отримували бажаний результат.

Дмитро Суслов
Директор Бітрікс24

За год сотрудничества нам удалось устранить большинство критических ошибок как в интерфейсе, так и в логике работы некоторых функций сайта. Это позволило получить рост по всем основным метрикам сайта: ARPU +71,43%, CR +55,4%, CR checkout +128%.

Maks Havrysh
Head of eCommerce at INTERTOP

Після редизайну сайту вдалося підвищити коефіцієнт транзакцій на 17,76%. Крім цього, було вирішено проблему відстеження. Тепер усі конверсії, поведінку клієнта значно простіше відстежувати.

Єлизавета Коросташова
CMO DENIKA.UA

“Our team is working with the Turum-Burum team to develop conversion oriented landing pages and service pages.

They are great to work with. Very flexible with our working hours (my team is based around the APAC region) and ready to discuss projects even the ones that are just in the ideas stage.

Looking forward to continuing working together.”

Frederic Chanut
Chief Innovation Officer In Marketing We Trust

З компанією співпрацюю вже понад 5 років. За цей час з хлопцями запущено не один проект. Завжди звертаюся за консультаціями та за їхньою експертною думкою. У своїй справі вони професіонали. Вдячний за новий сайт Техно Їжак! Вийшло справді добре.

Артем Кравцов
СТО у Техно Їжак

“Our team is working with the Turum-Burum team to develop conversion oriented landing pages and service pages.

They are great to work with. Very flexible with our working hours (my team is based around the APAC region) and ready to discuss projects even the ones that are just in the ideas stage.

Looking forward to continuing working together.”

Frederic Chanut
Chief Innovation Officer In Marketing We Trust

Колишній сайт Dobovo.com застарів візуально та функціонально. Було прийнято рішення про кардинальний редизайн: перехід на нову платформу та паралельно повне оновлення інтерфейсу. Робота над проектом відбувалася ітераційно, всі терміни було дотримано. Турум-бурум підтвердили свій професіоналізм. KPI сайту значно покращилися. Ми не зупиняємось на досягнутому та продовжуємо розвивати проект разом із Турум-бурум.

Дмитро Малахов
CEO & Founder at Dobovo.com

Ось уже 1.5 року ми тісно співпрацюємо з Турум-бурум. Робили з хлопцями і дизайн, і розробку сайту. Сподобався підхід до клієнта, що заглиблюються у бізнес, його болі та задачі, оперативно реагують на ситуативні трабли. Завжди відкриті до зворотнього зв'язку і відповідально ставляться до виконання будь-яких робіт.
Дякую команді розробників, нарешті закрили й це болюче для нас питання. Рекомендуємо 100%!

Роман Йовенко
Project Manager
at Dicentra.UA

Турум-бурум – команда зробила унікальні ілюстрації для категорій та плитку з цікавою формою для головного меню. Досконало продумали всі переходи між сторінками. Крім того, ми довго не могли визначитися з новим форматом подачі наших купальників. У цій ситуації вони не кинули нас у біді і дали свою експертну пораду у цьому питанні. Тепер вони виглядають ще реалістичнішими

Оксана Копаницька
Виконавчий директор у Julietta Lingerie

Компанію Турум-бурум нам порекомендували, як експертів у UX/UI для e-commerce. Нам сподобалася робота зі створення інтернет-магазину Rezina.cc. Крім цього, ми побачили, що у хлопців є досвід у взуттєвій тематиці. Нам запропонували доопрацювати старий інтерфейс, але хотіли новий якісний продукт. Для нас важливо було викотити новий сайт до початку сезону в останній тиждень серпня. Усі терміни здачі проекту було дотримано.

Arsen Mkrtychyan
Senior UX Designer, Snocko

Ми повністю поклалися на знання та досвід Турум-бурум у розробці структури та дизайну інтернет-магазину. Найскладніше було інтегрувати сайт з Турецькою програмою (аналог 1С), оскільки спочатку вона не була заточена під інтеграцію з сайтом. На етапі розробки ми почали змінювати процеси, пов'язані з онлайн-продажами. Ще до запуску нам вдалося збільшити кількість замовлень у 3 рази, а вже після запуску цифра була у 5 разів вищою. Щиро дякую всій команді Турум-бурум!

Nizami Rzayev
Head of eCommerce at Baku Electronics

Ми звернулися до хлопців за редизайном сайту Solh.ua, але вони запропонували нам поступово покращувати інтерфейс ESR підходу. У результаті нам вдалося лише за кілька тижнів отримати перші результати та збільшити конверсію в чекауті на 24%. Після зміни ключових сторінок сайту кількість замовлень зросла на 25%, чому я дуже рада. Рекомендую Турум-Бурум!

Елена Хашим
засновниця і дизайнер бренду Solh.ua
Розпочнімо з аудиту юзабіліті та збільшимо конверсію вашого сайту
Залиште заявку і наш UX-фахівець зв'яжеться з вами

Найбільш поширені запитання

Як замовити аудит юзабіліті сайту?

Усе, що вам потрібно зробити, щоб замовити послугу UX-аудиту сайту, це зв'язатися з нами і надіслати запит. Ви можете зробити це будь-яким із наступних способів:

  1. Заповнити форму на сайті та натиснути кнопку «Замовити аудит юзабіліті»;
  2. Зв'язатися з нашим менеджером за телефоном;
  3. Написати нам електронною поштою, у Facebook або Instagram.

Після цього наш менеджер зв'яжеться з вами для обговорення деяких деталей, щоб ми могли почати роботу над вашим проектом.

Скільки триває процедура юзабіліті-аудиту?

Тривалість залежить від того, яка послуга з аудиту юзабіліті обрана: повний аудит юзабіліті сайту або експрес-аудит юзабіліті сайту, а також від розміру проекту. Зазвичай аудит юзабіліті сайту займає близько двох тижнів. Процес аудиту дизайну сайту складається з наступних етапів:

  1. Створення брифу проекту;
  2. Збір та аналіз ключових метрик сайту, дослідження ніші, конкурентів і цільової аудиторії;
  3. Оцінка користувацького досвіду сайту: огляд інтерфейсу сайту і виявлення помилок юзабіліті;
  4. Створення гнучкого звіту з кількісними метриками та висновками у форматі Dashboard;
  5. Розробка гіпотез;
  6. Формування структурованого і докладного звіту: перелік проблем і практичних рекомендацій, спрямованих на поліпшення юзабіліті сайту на основі результатів оцінки користувацького досвіду.

Після завершення аудиту юзабіліті сайту ви отримаєте детальний звіт у форматі Google Sheets або у будь-якому іншому зручному для вас форматі (за запитом).

Аудит сайту юзабіліті (UX/UI-аудит) дає вам уявлення про те, як слід продовжувати роботу над проектом. Після отримання всіх даних і рекомендацій від нашої команди ви можете або самостійно допрацювати сайт, або замовити у нас послуги ESR або RSR.

Скільки коштує аудит юзабіліті?

«Аудит юзабіліті сайту ціна», «юзабіліті аудит вартість», «юзабіліті аудит ціна», тощо. — це найтиповіші запити, на які ви не зможете знайти однозначних відповідей, тому що ціна може варіюватися від $2700 до $3500, залежно від конкретної компанії і самого проекту. Отже, ціна аудиту юзабіліті сайту в нашій студії формується на основі низки факторів, які полягають у наступному:

  • Відвідуваність проекту;
  • Кількість сторінок;
  • Сфера, тематика та ніша бізнесу;
  • Кількість зрізів, які охоплює аудит юзабіліті сайту.

Тому ціна аудиту юзабіліті eCommerce залежить від унікальних даних, метрик і цілей проекту. Щоб дізнатися вартість аудиту юзабіліті, будь ласка, просто залиште нам заявку.

Що потрібно для проведення аудиту юзабіліті інтернет-магазину?

Щоб не просто замовити юзабіліті аудит, а й отримати найточніші та індивідуальні рекомендації, вам необхідно зробити наступне:

  1. Визначити цілі та завдання юзабіліті-аудиту;
  2. Описати поточну ситуацію і проблеми проекту;
  3. Поділитися своїми планами щодо розвитку проекту.
Як провести юзабіліті аудит сайту?

У вас є два варіанти на вибір:

  1. Замовити аудит юзабіліті сайту;
  2. Провести його самостійно, використовуючи спеціальні інструменти, шаблон юзабіліті-аудиту та/або контрольний список юзабіліті аудиту.

Перший варіант краще, і на це є декілька причин. Перш за все, у цьому випадку ви отримаєте експертну оцінку сайту, що містить не тільки виявлені проблеми, а й юзабіліті аудит сайту з рекомендаціями щодо їх вирішення.

Кому і в якому випадку слід замовити аудит юзабіліті сайту?

Виходячи з нашого досвіду, UX-аудит — це запит клієнта, і її варто замовити, якщо ви маєте намір досягти наступних цілей:

  1. Бажаєте підвищити коефіцієнт конверсії без радикального редизайну сайту;
  2. Бажаєте збільшити потенціал проекту без збільшення бюджету на маркетинг;
  3. Прагнете виявити і визначити реальні проблеми (наприклад, трафік зростає, а продажі — ні);
  4. Плануєте масштабувати бізнес.
Аудит доступності сайту та аудит юзабіліті — це одне й те саме?

Не зовсім, але вони пов'язані між собою. Слід розуміти, що термін доступність включає в себе юзабіліті. Для того щоб зробити сайт не тільки зручним для користувача, а й доступним, необхідно також дотримуватися стандартів WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) 2.0, які вважаються міжнародними стандартами — ISO: ISO/IEC 40500.

Напишіть нам, і розпочнемо співпрацю!
Напишіть нам,
і розпочнемо співпрацю!
Дякуємо!
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
Ой! Щось пішло не так. Перевірте свої дані!